C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
▲ Jebat98 ▲
Saturday 28 December 2013 • 08:03 • 0 comments
Assalamualaikum semuaa :)
 
Hi, stalker and blogger. Today I have new post. Ceh ceh, speaking woi.
Sometimes being a friend means mastering the art of timing. There is a time for silence. A time to let go and allow people to hurl themselves into their own destiny. And a time to prepare to pick up the pieces when it's all over.
 Men kick friendship around like a football, but it doesn't seem to crack. Women treat it like glass and it goes to pieces.
Friendship is held to be the severest test of character. It is easy, we think, to be loyal to a family and clan, whose blood is in your own veins.
Yeahh. yang ats tuu Quotes jee. Hmm Ape tu jebat98? Jebat98 tuu nama group f3 kiteorang. Kenapa macam nama pahlawan melayu? Sukahati kiteorang lah. Asalkan kiteorang bahagiaa xD Haha. Actly, aku buat post ni sebab aku rindu diorang gegilee.Okeyy, first memang kiteorang tak rapat dengan budak laki and budak perempuan pun puak puak. Bile difikir balik tak gune hidup puak puak. So, kiteorang pun nak unite. Tapi bukanlah bangge diri. Hmm. Rindu kot kat diorang. Ingat lagi waktu kene buat kerja kursus sejarah, aku edit gambar then bebudak ni semua panggil aku Hantu Karipap. Apak aa, gile geramm. Tapi watlek dah aa. Lelame diaorang diam jugak. Hmm. Paling aku ingat, waktu hari sukan. Lepas habis hari sukan mcm biasa aa kene pungut sampah bagai. Tapi kiteorang tak buat pun, kiteorang kumpul reramai dekat belakang then tangkap gambar. Tetibe cikgu Halim datang. Pehh time tuu semuaa lari sebab fikir cikgu nak marah Alih alih cikgu buat dek je and patah balik. hahaha. Kelakau siaa xD Tapi kiteorang dapat tangkap gambar reramai, syok aa xD Kemudian, kelas malam. Selalu jee aa kene marah. Cikgu pulak selalu datang lambat. Ape lagi memekak jee aa dekat blok tuu. Habes kene marah. Haha. Yang aku ingat ada satu malam tuu lepak depan blok dekat bangkuu. Pehh lawak doe. Waktu tu macam tengok wayang form 3. Yang main ski dekat koridor. Yang pergi tandas dekat bawah. Yang lari lari. Kelakau gile. Tu lahh kenangan aku ngn syera tak boleh lupakan. Hmm. Haaa. Ada satu malam tuu budak laki kacau main hantu bagai. Pehh si zarifah punye terkejut bagai nak mati. Hahaha. Time tuu pulak waktu hantu tu nak muncul lampu terbukak so tak berapa nak jadik. Hahaha. Kelakau kelakauu xD Rinduu sehh nak kelas malam :') Hmm. Lagi ape ek? Haaa. Ada satu hari tuu sebelum PMR. kekononnya nak pi pantai buat taude'. Sekali ta jadik. Pehh memang fedup aa. Dah siap pakai baju bawak bekal bagai Alih alih tak jadi. Peh memang memasing sentap aa. Last Last lepak dekat surau jee. Hahahah. Then sesi mintak maaf dengan batch sendiri. Perempuan semua melalak termasuk aku. Tu best. Lepas PMR? Lagi best gila nak mati memang lepak habes aa. Ada tu lawatan gi MP. Peh peh syokk gile. Ada tragedis yang berlaku. Orang main bowling aku gi karok. Hahaha. Yang paling best pergi Jungle Trekking. Pehh best gile. Masuk air, masuk hutan hahah. Yang paling penting aku ngn ain sweet gegile mase tu hahah. Banyak nau kenangan kiteorang :') Haaa sebelum lupe aku lebih lebih lebih suka pergi Bukit Broga. K sebelum tu pergi panati buat BBQ sampai ke malam. Syokk. Then tidur dekat beberapa jam jee. Tetibe pukul tiga pagi kene daki bukit. Peh mak aii dah le gelap. Sampai atas ramai sambung tidur. Dekat Tanah pun jadik. Dah ngantok. Hahaha. Sembahyang pun kat atas tuu. Kiteorang mule turun dalam 7 lebih. Terang kot. So, Nampak jalan jalan yg kiteorang lalu pukul 3 pagi. Pehh memang seram aa. Sampai ada yg terpeluk peluk waktu turun XD hahaha. k Banyakaan kenangan kita :')
kat sini aku nak cakap something :
: Jebat Boys : First, aku nak mintak maaf dari korang. Aku selalu maki, tengking, buat bising and so on. banyak silap akuu. Hope maafkann. Hmm. Thanks jadi kawan aku selama ni. Lagi sesiapa yang pernah tolong or ajar aku tuu. Terima kasih bebanyak aku hargai :') Aku tahu ramai pindah. Dah pindah tuu jangan lupekan jebat dekat stp and dating lah jenguk jenguk kiteorang :) Aku doakan korang Berjaya di dunia and akhirat and dapat ape yang korang impikan selama ni ;) wish you all the best, guys :)
; Jebat Girls : First, aku nak mintak maaf kat korang. Aku maki kee, ngumpat ke tercubit terpukul terlempang semua ter ter lah.Hope maafkan aku. Korang, thanks jadi kawan aku dengar masalah aku luangkan masa dengan aku. Dekat asrama tu memang aku selalu carik pasal dengan korang. hahaha. maaf and thanks layan kerenahh aku. Hmm. Yang pernah tolong or denagr masalah akuu tuu thanks auu. Yang belajar sesame uu thank sangata aku hargaii. Korang pun ramai dapat result cemerlang konfem aa dapat MRSM tu semua. jangan lupekan aku tauu. Ingat jebat and jenguk jenguk lah kiteorang. Hmm. mestti aku rindu nak lepak dengan korang reramai. Ya Allah, rindunyaa aku kat korang. Hope jumpe tahun depann :') Aku doakan korang Berjaya dunia khirat. and dapat ape yang korang impikann. Wish all the best for you all :)
 Tu aku nak cakap. Thanks for reading :) Enjoy the picture
 
 
 
▲ Jebat98 ▲
 
 
; Jebat Boys

 
: Jebat Boys
 
 
3 Agama 3
*Tersesat pulak xD haha

 

 
; Bukit Broga

 
: Bukit Broga

 
: Bukit Broga

 
; Taman Botanikal

 
; Jebat girls

 
; Jebat Girls :*
 
Sorry gambar tu je yang aku ade. Hope enjoyyy. Maaf kalau ade terasalah kata diatas. Tulus ikhlas dan salam rinduku kepada Jebat, yang ikhlas Amira Hazira Hafizi ♡
 
 
 


PAST
MY WORDS;
; Hi,Mizi here. Im from the Earth. I have five family members. I have many siblings. Maybe in hundreds. We are JEBAT98 :) I have beloved bestiee , HEYHEYYMEHH :) Please behave with me. Don't disturb me or I will call them xD ;

Make Your Words;


. "

OTHERS;