C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Fariha Atira :*
Thursday 26 December 2013 • 08:47 • 0 comments
27/12/13
harini birthday atir bahh Naseb baik dia sempat lahir, kalau tak kene amikk PBSMR xD Hahha. Sorry atir, ni je yang mampu aku bgai, aku tak dapat nak buat ape yang kite rancang dulu. Hmm. Tahun depan maybe ade rezeki, btw, Happy Birthday tauu. Mayy Allah Bless Youu have a nice day. I always wish the best for you. Wa sayangg lu tirrr :') Tahun depann kite jumpa lagi yee. Hmm. thanks untuk semuanyaa yaa. dengar prob aku and mcm mcm. hahah. Sayang kau bahh. sanah Helwaa Selamat hari Jadi Saya Amira Hazira Hafizi dengan ini menyatakan bahawa saya menyayangi Nur Fariha Atira Abdul Rahman dengan sepenuh hati saya 
 Assalamualaikum people :)
Sebenarnyeee harini birthday atir mel mel :* Hahah. So atas tuu wish aku dekat facebook. Hmm. Nur Fariha Atira thanks untuk segalanyaa yaaa :') Really appreciate it. Ingat tak waktu f2 zamann keanak anak kan kite tuu. Aku selalu lepak dorm kauu. kita main wrestling. Hahaha. Kelakauu ngok! xD Kau ingat lagi? rindu woii rinduu. Kau jangan tinggalkan akuu tau. Hmmm. Kau sporting aa. Sekepala dengan akuu. Hmm Sayangg kauu. Jangan pernah lupekan akuu tau tauu. Kau ingat tak kita nak menari Tchu Tcha Tcha dekat koridor blog form 3 . Waktu tu memasing gile kan neymar. Hahah. Then kekonon nak buat video. Siap menari kat suraumlagi waktu hari jumaat. Sumpahh lewwzzz gilee. Tapi syok, waktu tu semua jebat tengok. Hmm. Rindu kenangan tuu semua tirr :') Gelak sesame, makan sesame. Kan kan? Hmm. Tahun depang dah tak rami mcm tahun nii. Last, aku gembira dapat kawan dengan kau tir. Jangan lupekan akuu. You are the best friend :*
 

She's a friend. She's a bestfriend, she's a sister and she's also my PERFECT mother :)
 


PASTFUTURE
MY WORDS;
; Hi,Mizi here. Im from the Earth. I have five family members. I have many siblings. Maybe in hundreds. We are JEBAT98 :) I have beloved bestiee , HEYHEYYMEHH :) Please behave with me. Don't disturb me or I will call them xD ;

Make Your Words;


. "

OTHERS;