C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
HeyHeyyMehh Familyyy :)
Saturday 13 July 2013 • 08:11 • 0 comments
Assalamualaikumm
Kita Jumpaa lagii yekkk . Right now I wanna share something with all of youu . It about Friendship :) Haha . Kami sebelas kawan , rupa tak sama , tapi satu  kepala . Okeyyy , sincerely akuu rinduu mereka sangat sangat . Ainn , Iman , Shanad , Atira , Nina , Husna , Aliyaa , Farahh , Anis and Sakinahh . Rally , really miss themm . Ingat takk tarikh kita . 7 . Ogos 2012 kannn ? Hahaha . Time puasa . Kelakar wehhh :D 
Miss that moment . Hehe . Banyakk kenangan kita kann ? Simpann wehh simpannn . Jangan dibuangg tauuu . Aku sayang kauorangg sehingga akhiratt , sahabat :') kengg lahhh . Ituu shaja .Enjoyy the picture :) Tak banyakk pungg .

True friendship is never serene :)
*Tak cukup ahli :'/


Frindship is just a soul trapped inside two bodies :)


Good friengs are like stars . You don't always see them but you know that they're always there :)


Good friens are like snow flakes all different and all beautiful :)



HeyHeyyMehh Love you always :*


PASTFUTURE
MY WORDS;
; Hi,Mizi here. Im from the Earth. I have five family members. I have many siblings. Maybe in hundreds. We are JEBAT98 :) I have beloved bestiee , HEYHEYYMEHH :) Please behave with me. Don't disturb me or I will call them xD ;

Make Your Words;


. "

OTHERS;