C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
MimiiNanii :*
Wednesday 25 December 2013 • 04:35 • 0 comments
Assalamualaikum and Hi to you :*
 
Hi blogger and stalker, tonight I wanna share story about my dormmate :)
Nama diaa Shahzanani Shamimi Senin. Triple S gituuu. Haha. Satu tahun jee satu dorm dengan dia.
Actly, aku tak rapat pun senanye dengan diaa. haha. Dah lelame tuurapat dengan diaa. Sebab kiteorang kan jebat , and kiteorang selalu share masalah sesame. She quite cute girl and sporting. Kalau orgn tak kenal dia maybe akan cakap dia sombong or bla bla bla. Tapi, dia peramah senanyee. Suke menjerit . Pheww -,- Kalau dia menjerit aku rase gegauu satu asrama Hahaha xD Sakit telingaa bahh xD Kalau nak tahudia ni penakut senanyee -,- aku lagi barani dari diaa. Hahaha. Maaf nani mok :P Tak kisah lahh dia mcm mne tapi aku saying diaa. Tahun depan dia dah pindah. terus tak dapat jumpa dia. I really really sad. Sedih memang tak terucap lahh. Hanya tangisan yang menemani. Dia lah tempat aku mengadu, bergurau, buat keje jahat, nganjing orang, susah senang sesame dalam dorm tuu. Tup tup dia kata nak pindah. Koyak ghabakk hatikuu iniii x') hahah. Tapi nak buat macam mane, family suruh and dia dah progress pum pindah sekolah tuu.Nak halang dah tak boleh dah. Shahzanani Shamimi, I really really love you, friend. Sayang kauu :') Rindu kauu :') Jngan lupe akuuuuu and wish the best for youuu :') terima kasih sebab selalu dengan aku dekat dorm tuu. Makan dengan aku, lepak dengan akuu, hmm. Rindu kenangan tuu semuaaa :') btw, congrates yaa. 7A same dengan akuu xD pastikan straight A+ SPM 2015. InsyAllah :) Lastly, I really greatful had friend like you ♡
 
 
 
If you need me, call me. I don't care if I'm sleeping, if I having my own problems or if I'm angry at you. If you need me or you need to talk to me, I'll be there for you. No matter how big or how small your problems is, i'll be there for you :')


PASTFUTURE
MY WORDS;
; Hi,Mizi here. Im from the Earth. I have five family members. I have many siblings. Maybe in hundreds. We are JEBAT98 :) I have beloved bestiee , HEYHEYYMEHH :) Please behave with me. Don't disturb me or I will call them xD ;

Make Your Words;


. "

OTHERS;