C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
AinnChuMehh :*
Wednesday 25 December 2013 • 05:06 • 0 comments
Assalamualaikum and Hi people :)
 
Hi there :) Tadi cite pasal nani mokk enn? Sekarang cite pasal Nur Ain Ahmad Zulkifli pulaaaa. Hahaha xD She is my partner. My forever partner. Yeahh, I love her much :* Dia nii genyahh sikit, macam aku tapi dia lagi terukk genyahhnyaaa xD Sorry ainn :P Tapi, aku sayangg dia. Dia geng akuu, geng kuat makan. Haa. Samelahh macam diaa. Aku sayangggg diaa, dia baik dia comel. Hmm. Partner yang memahami aku. Kalau dia takde tahun depan aku tak tahu nak kate ape. Jiwakuu melayang laying maybe. Pasti rindukann diaa. Walaupun aku dengan dia kekadang tak rapat tapi aku tetap sayanggg diaa. Hmm hmm. Ain, terima kasih dengar cerita akuu, bagi aku pinjam bahu kau, bagi akuu luahkan segalanyaa dekat kau, bagi aku pinjam baju kauu, halal kan ape yang kau bagi dekat akuu. Kalau kau pindah, janganlahh lupa aku Ain. Aku tahu pasti kau akn Berjaya. Hmm. Aku doakan yang terbaik untuk kauu, belajar rerajinn bahhh x') Ingat aku selalu yee. I hope you can be what you want day. I only can support you and pray for you. Wish the best for you and you the best partner that I had ♡
 
 
Promise me, you won't forget our laughs, our jokes, our conversations, our plans, our tears, our memories, our smiles and our friendship :)



PASTFUTURE
MY WORDS;
; Hi,Mizi here. Im from the Earth. I have five family members. I have many siblings. Maybe in hundreds. We are JEBAT98 :) I have beloved bestiee , HEYHEYYMEHH :) Please behave with me. Don't disturb me or I will call them xD ;

Make Your Words;


. "

OTHERS;